The Naan Design: a magyar divat üstököse

Natasa Litvin és Tóth Ági szövetségében 2015-ben született meg a The Naan Design, mely kifejezetten magasra pozícionálja magát a nívó és minőség területén, hogy szigorúan kompromisszum-mentes designholmikat kínáljon a különlegességre és nagyvonalúságra áhítozó divatrajongóknak. A viszonylag fiatal márka útja meredeken ível felfelé, 2017-ben már a London Fashion Weeken mutatták be legújabb kollekciójukat.

Már a neve is különleges, egyedi, eltérő, szokatlan, figyelemfelkeltő. Mit keres a közismert indiai lepénykenyér egy designruha-márka elnevezésében?

A kenyér minden kultúrában megtalálható és az embereket összekötő elem, kapocs. Úgy gondoljuk, az emberekben több a közös építőelem, mint a különbözőség. A Naan-t éppen ezért úgy definiáltuk, mint egy organikus és instant lelki táplálékot, mely nélkülözhetetlen a mindennapok rohanó világában, fizikai formában kiegészítőkön és ruházat formájában ölt testet.

– magyarázza  a tervező. Innentől már egyértelmű: a The Naan Designt a kifinomult ízlés és a mély intellektualizmus határozza meg, missziója szerint a márka az egyes darabjain keresztül is ezt az üzenetet közvetíti. Bátran gondolkodó és a fősodortól eltérőt is felvállaló, önmagukért kiálló nők brandje ez, mely különösen szoros kapcsolatot ápol a társművészetekkel is.

Natasa szándéka az időtlen elegancia és a modern életvitel finom összefonása, hogy a mindennapokban hordható, mégis örök darabokat tervezzen. A márka valóságos filozófiájává tette a hitet, hogy az emberek nemtől és kortól függetlenül álmokkal, vágyakkal, célokkal vannak telve, s ezek elérésének érdekében hosszan és kitartóan képesek küzdeni.

A The Naan Design érti és értékeli ezt a törekvést, s ezeket a kitartó és határozott embereket szeretné ellátni egyedi, a tömegből kitűnő, a márka arculatához viszont minden esetben szervesen illeszkedő, csodás darabokkal.

The Naan Design

A kollekciókra jellemző, hogy rendkívül változatos ihletésből születhetnek, a minőség és a művészi alkotásként felfogott tervezési folyamat azonban minden esetben ezer szállal fűzi össze a különböző darabokat és adja meg a márka kikezdhetetlen, organikus egységességét. A The Naan Design kulcsmozzanata nem más, mint a türelem. Ezek a darabok ugyanis nem instant befogadható, minden helyzetre, személyiségre és életvitelre egyformán alkalmazható, uniformizált tucatdarabok. E ruháknak saját személyiségük van, nekünk pedig kitartó türelemmel kell várnunk arra a darabra, amelyik nekünk szól, és amely nélkül később már el sem tunánk képzelni az életünket.

Legújabb kollekciójának, az Éclatnak a legfőbb inspirációja egy regény, Milan Kundera Halhatatlansága, középpontjába pedig a fény ragyogását helyezi, s megálmodik egy önmagában tökéletes harmóniában lévő, nagybetűs Nőt, aki bátran vállalja a szikrázó kisugárzást.

Az Éclat Nő egy jelenség, felfigyelnek rá, test-lélek és szellem egységes összhangot alkot, örömteli, felszabadult kisugárzása másokat is magával ragad.


The Naan Design
The Naan Design POP-UP Showroom
1117 Budapest, Bogdánfy u. 1.

 Kapcsolódó cikkek: